• Body balance

    Body balance

    Body Balance is een body & mind groepsfitnessles. Deze les maakt gebruik van het traditionele Yoga en Tai Chi. Onderdelen van Body Balance zijn gecontroleerd ademhalen, flexibiliteit, statische kracht, concentratie en meditatie.

    De kracht van Body Balance

    Deelnemers aan Body Balance merken al na een paar lessen, door een toename in kracht van de rompspieren, dat zij beter in staat zijn om een correcte lichaamshouding aan te nemen. Daarnaast zorgt Body Balance voor een perfecte ontspanning van de schouder- en nekspieren. Body Balance wordt uitsluitend gegeven door clubs die daarvoor een licentie hebben. Deze clubs beschikken over instructeurs die een speciale opleiding hebben gevolgd voor het geven van Body Balance. Bovendien dienen Body Balance instructeurs iedere drie maanden speciale workshops te volgen, waarmee zij hun certificaat geldig houden en zo up-to-date worden gehouden om je iedere keer opnieuw een onvergetelijke les te bezorgen.

    Voor wie is Body Balance?

    Body Balance is geschikt voor deelnemers van ieder niveau, leeftijd of geslacht. Er is geen voorkennis van yoga of tai chi vereist. De oefeningen zijn altijd veilig en je hebt voldoende gelegenheid om alle bewegingen en posities aan te leren.

  • Club Cycle

    Club Cycle

    Over Clubcycle

    Club Cycle is een effectief fietsprogramma voor iedereen die wil afslanken, conditie wil verbeteren of een betere fietsprestatie wil neerzetten. Er is maar één manier om echt af te slanken en dat is door veel calorieën te verbruiken. Uit een vergelijkend onderzoek tussen Club Cycle, steps, aerobics en trainen met gewichten bleek Club Cycle het hoogste calorieverbruik per tijdseenheid te hebben. Deze zeer hoge verbranding maakt een einde aan vet op buik, billen en benen. Het ultieme BBB programma dus! Club Cycle kent een vaste opbouw waarbij elke drie maanden de muziek en de choreografie wisselen.

    De kracht van clubcyle

    Club Cycle is een fietsprogramma voor iedereen die wil afslanken, conditie wil verbeteren of een betere fietsprestatie wil neerzetten. Het vetverbrandingspercentage bij Club Cycle is heel erg hoog en maakt een einde aan vet op buik, billen en benen. De kracht van Club Cycle ligt in de eenvoud en het bereiken van je persoonlijke doelen. Bovendien staat Club Cycle voor een stuk kwaliteit. Club Cycle kent een vaste opbouw waarbij elke drie maanden de muziek en de choreografie wisselen. Je weet dus precies wat je te wachten staat!

    Voor wie is Club Cycle?

    Het mooie van Club Cycle is dat het echt voor vrijwel iedereen geschikt is. Vrouw of man, jong en oud, beginner of gevorderde. Iedereen kan immers fietsen en de weerstand van de indoor cycle kan door de deelnemer zelf continu op eigen niveau worden afgesteld. Bovendien zijn indoor cycles volledig af te stellen op jouw lichaam, zodat je altijd comfortabel kunt fietsen. Voor mensen die vaak trainen en allerlei groepslessen volgen, is Club Cycle een leuke en effectieve crosstraining variatie.

  • RPM

    RPM

    RPM® is een 50 minuten durend indoor spinningprogramma gebaseerd op outdoor fietsen. Je fietst op inspirerende muziek een vergelijkbare afstand van 20-25 kilometer over gevarieerd terrein en bepaalt zelf de intensiteit van je workout met een weerstandsknop en je pedaalsnelheid.

  • Body Combat

    Body Combat
    Bodycombat is een klassikale les gebaseerd op oosterse vechtsporten met bewegingen uit karate, taekwondo, kung fu, Kickboxing, muay thai en capoeira. Je gaat de strijd aan met een denkbeeldige tegenstander die je uit alle richtingen aanvalt. Je hoeft dus niet bang te zijn voor een blauw oog. Je hebt geen ervaring nodig, de instructeur leidt je moeiteloos door de les. Gooi alle remmen los en laat je vechtersmentaliteit zien. Na de les heb je afgerekend met de stress en barst je van de energie.
    Voordelen Bodycombat: 
    • Calorieen verbranden
    • Spieropbouw
    • Meer zelfvertrouwen
    • Meer kracht,explosiviteit en uithoudingsvermogen
    • Minder stress
  • Pump

    Pump is een revolutionaire 60 minuten durende fitnessworkout waarbij met behulp van een stang en gewichten alle spiergroepen aangepakt worden. Iedereen kan op zijn of haar eigen niveau trainen. Er worden veel herhalingen gemaakt met relatief weinig gewicht. Pump is een vernieuwend programma op het gebied van fitness.

    De kracht van Pump

    De kracht van Pump ligt in de eenvoud van het verwezenlijken van persoonlijke doelen. Tijdens de training komen alle spiergroepen uitgebreid aan bod. De intensiteit van de training is voor iedereen zelf te bepalen door middel van de zwaarte van de gewichten op de barbell (stang). Er worden veel herhalingen gemaakt met relatief weinig gewicht. De training is gericht op spierversteviging, afslanken en behoud van spiermassa. De combinatie van een hoog energieverbruik en het verstevigen van de spieren, maakt het de ideale training om snel "in shape" te komen

    Voor wie is Pump?

    Pump is voor iedereen geschikt. Het gewicht van de barbell (stang) kan immers van 1,8 tot meer dan 30 kg variëren. Het programma is bovendien geschikt voor zowel mannen als vrouwen. Uit ervaring weten we dat mannen niet zo gecharmeerd zijn van allerlei pasjes. Bovendien hebben mannen vaak een ander trainingsdoel, dat niet met aerobics bereikt kan worden.

  • Indoorcycling

    Freestyle fietsles op muziek van 45 minuten.
  • BBBB

    Borst, Buik, Billen en Benen les op muziek!
  • Panatta Power

    Pittige Borst, Buik, Billen en Benen les op muziek.
  • Sh’Bam

    Sh’BamSh'Bam is een 45 minuten durende dance workout. Je instructeur leert je de basis choreografie en coacht je door elk nieuw pasje, je kunt er zoveel uitdaging en styling in brengen als je zelf wilt. De les is super fun en gezellig en is geschikt voor iedereen!
  • Abs Attack

    Abs Attack is, zoals de woorden al zeggen, een aanval op de buikspieren. Bijna niemand vindt het leuk de buikspieroefeningen te doen maar het is enorm belangrijk dat je het wel doet. In groepsverband is het ineens niet meer zo saai en is de motivatie een stuk groter....Gewoon een keer proberen.

  • Pilates

    Je bent zo sterk als je zwakste schakel.........en meestal is dat je rug.

    Pilates met actief holle rug. De oefeningen zijn gericht op de versterking van het hele lichaam waarij vooral de buik- en rugspieren extra aandacht krijgen. Oefeningen waarbij het gaat om kracht, lenigheid, houding, stabiliteit en ademhaling.

    Voor mensen die low-impact willen trainen (niet springen, geen pasjes). Voor mensen met rug- en nekklachten. Voor mensen die hun prestaties willen verbeteren.

    Kortom voor iedereen, jong en oud.

  • Zumba

    Zumba Fitness is een combinatie van fitness- en dansbewegingen op wereld- en latinmuziek, zoals Salsa, Merengue, Cumbia, Calypso, Reggaeton, maar ook Flamenco en Hip Hop. Zumba kent geen moeilijke choregrafie en is dus heel geschikt voor iedereen die van swingende muziek houdt. Iedereen kan in dezelfde les op zijn eigen niveau meedoen en toch een complete workout volgen. Bijkomend voordeel is dat Zumba goed kan helpen bij het bereiken van gewichtsverlies. Al na een paar weken voel je verbetering aan je taille en dijbenen. Maar Zumba is vooral leuk, makkelijk en effectief. Iedere les geeft een feestgevoel.

  • Jumping Fitness

    Jumping FitnessFitness Centre Anna Paulowna presenteert een nieuw lesprogramma: Jumping Fitness! Jumpingfitness is een dynamische conditietraining op speciaal ontwikkelde trampolines. Voor de work-out maak je gebruik van traditionele aerobicpassen , welke door de veerkrachtige ondergrond niet zo belastend zijn voor de gewrichten, dan wanneer je de oefeningen op een harde ondergrond uitvoert. Het gevoel van balans en coördinatie van je lichaam wordt aanzienlijk beter door Jumping Fitness. Door het spelen met de zwaartekracht  worden meer dan 400 spieren aangespannen en ontspannen. Door regelmatig Jumping Fitness te beoefenen zijn in korte tijd positieve resultaten zichtbaar en voelbaar. Je verbrandt drie keer zoveel calorieën als tijdens joggen, maar dankzij de energieke training worden de gewrichten ontzien. Jumping Fitness is perfect voor mensen die gewicht willen verliezen, hun lichaam willen verstevigen,hun conditie willen verbeteren en nieuwe energie willen krijgen. Deze training maakt je niet alleen fit, het maakt je ook gelukkig  Tijdens het springen komt endorfine en serotonine vrij. Deze gelukshormonen van het lichaam zorgen voor een goed humeur en positieve kijk op dingen. Een leuke manier van bewegen is het perfecte recept tegen stress!
  • Fatattack

    Deze 45 minuten durende les bestaat uit een half uur klassikale conditie training en 15 minuten buikspieroefeningen. Dit is echt een caloriekillende les!

  • HIT training

    30 minuten high intensity training. Deze zeer intensieve les zorgt voor  naverbranding.Hier heb je de hele dag profijt van.

  • Yin Yoga

    Yin Yoga een eeuwenoude vorm van Yoga wordt gegeven in cursusvorm (10 weken) .Yin Yoga is een meditatieve vorm en geeft ruimte in het lichaam in de ruimste zin van het woord. Het effect is een flexibeler ,energetisch stabieler, beweeglijker en uiteindelijk sterker lichaam.Opgave en informatie in het fitnesscentre.
  • Circuittraining

    Circuittraining is een klassikale les bestaande uit een combinatie van step oefeningen en fitnessoefeningen. Cardio en kracht worden in deze les afgewisseld.
  • What's Next?!

    op het programma vandaag:

  • Tarieven

    (per maand)

    • Jeugd onbeperkt t/m 18 jaar
      € 16,95
    • Daluren onbeperkt *
      € 16,95
    • Volwassenen onbeperkt **
      € 27,95

    * Ma t/m vrij van 11.00u-16-00u en in het weekend van 09.00u-13.00u.

    ** vanaf 19 jaar
    Meer info & voorwaarden
  • Persoonlijke begeleiding

    Fitness Centre Anna paulowna (FCAP) staat bekend om haar goede en gedegen begeleiding. Al onze instructors zijn goed opgeleid en bijgeschoold. Specialiteiten zijn; Rug, Schouder en Knieklachten. Wij kunnen u o.a. begeleiden bij:

    • Krachttraining
    • Verschillende persoonlijke trainingsschema's
    • Het ondergaan van testen (vetpercentages, bloeddruk, hartslag)
    • Fysiotherapie
    • Voedingsadvies
    • Revalidatietraining
    • en meer!

    Om u de aandacht te geven die u verdient is het verstandig om vooraf een afspraak te maken. Dit kan uiteraard telefonisch, via de mail maar ook ter plekke aan de instructors balie in de fitness zaal.

    Neem contact op